Een luisterend

oor!

 

Luisteren voor verbinding

 

Verbinding zoeken door goed te luisteren. Een echt luisterend oor bieden. Iets waar we allemaal behoefte aan hebben: gehoord worden en begrepen worden.

 

Maar hoe doe je dat?

 

De Luistenaar is te huur om een luisterend oor te bieden. Daarnaast geven we cursussen hoe je goed, echt goed, leer luisteren. En dan hebben we natuurlijk nog ons (gratis) e-boek.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Huur de Luistenaar

soij[iejg

iejgoiwegj

oiwejgowiej

 

iegjwoeigj

 

Cursus Luisteren

 

soij[iejg

iejgoiwegj

oiwejgowiej

iegjwoeigj

 

Huur de Luistenaar

soij[iejg

iejgoiwegj

oiwejgowiej

 

iegjwoeigj

 

Cursus Luisteren

 

soij[iejg

iejgoiwegj

oiwejgowiej

iegjwoeigj

 

 

Cursus Luisteren!

 

Op zoek naar verbinding.

– Leer geweldig luisteren en de goede vragen te stellen.

– zo word jij beter begrepen en

– begrijp jij anderen beter.

– en nee, daar is niets zweverigs aan.

Waarom?

– Om problemen op te lossen

Als samenwerken niet goed verloopt kan beter luisteren je helpen. Goed luisteren helpt om dieper door te dringen en communicatieproblemen op te lossen.

– Zelfkennis vergroten

– Creativiteit vergroten

Je wilt graag breder en anders leren kijken en denken over bepaalde onderwerpen. Goed luisteren naar anderen kán je daarbij helpen.

– Meer te weten komen over je omgeving*

Natuurlijk je verhaal goed vertellen is belangrijk, maar als je niet eerst luistert, wordt het niks. Eerst luisteren en goede vragen stellen en dan een goed verhaal vertellen. Dat is de juiste volgorde.

 

* klant, kiezer, cliënt, familie, etc.

Wat anderen zeggen:

Goed luisteren, echt heel goed luisteren is te leren. En vooral heel nuttig. Ik heb nu beter contact met mijn medewerkers en collega’s. Er is meer begrip.

Jan (45)

Bestuurssecretaris gemeente

“Ik heb veel geleerd van de Cultuur Speurtocht. Ik heb nu gezien hoe belangrijk cultuur is in een organisatie. “

Marieke

Manager Bedrijfsvoering