brain

Het gaat niet alleen om de looks, het moet ook ergens over gaan!

 

Een mooi, pakkend ontwerp is fijn. Maar een intelligent, mooi, pakkend ontwerp is nog fijner. Het gaat bij bureau kardol niet (alleen) om dat mooie ontwerp. Het gaat vooral om een mooi ontwerp dat past binnen het hele verhaal dat jij, samen met jouw bedrijf, wilt vertellen. En je wilt je verhaal zo vertellen, dat jouw klanten het begrijpen. Dat het verhaal blijft hangen. En dat je klanten er iet mee gaan doen.

 

 

Dat verhaal, ik noem het je identiteit, gaat over wie jij bent, wat je doet en waarom. De vorm waarin je dit vertelt kan in tekst zijn, maar kan ook heel beeldend zijn (plaatjes, kleuren, lettertypes, etc.). Tekst en beeld zijn beiden belangrijk en moeten elkaar dus ondersteunen.

 

Producten bij bureau kardol

Strategische Coaching

 

Bureau kardol helpt jou niet alleen met de mooiste websites of die geweldige animatie, maar ook met je identiteit. De vragen: ‘wie wil jij zijn’ en ‘wat wil jij vertellen’ horen hierbij.

In een korte strategische coachingsessie help ik je heel snel antwoord te krijgen op deze vragen.

Identiteitsplan

 

Een uitgewerkt plan dat jou de komende jaren helpt om strategisch op koers te houden. In heldere taal en beelden zie je waar je staat, wat je doelen zijn en hoe je daar wilt komen.

Mijn kernwaarden

kwaliteitKwaliteit

 

De producten die ik voor jullie maak moeten voldoen aan hoge kwaliteitseisen: ze moeten mooi en stijlvol zijn. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ze aansluiten bij de identiteit van jullie én de identiteit van de klant versterken. Iedereen moet er gelukkig van worden. Pas als mijn producten aan deze eisen voldoen ben ik tevreden.

core values - samenwerkenSamenwerken

 

Het maken van mijn producten en diensten leveren mij een heleboel plezier op als het aansluit bij de wensen en eisen van jou, mijn klant (en jullie klant). We hebben beiden onze expertise en daar waarderen wij elkaar om. Dus doe ik alles wat ik doe, met jullie in mijn achterhoofd.

iKen jezelf

 

Ik weet waar ik goed in ben én ik weet ook heel goed waar ik NIET goed in ben. Als nodig schakel ik anderen (SEO-cracks, appbouwers, video-experts, taalgoeroes, etc.) in voor specialistische taken, natuurlijk altijd in overleg met jullie.

duurzaamheid
Duurzaamheid

 

Bij alles wat ik doe, probeer ik de consequenties voor de toekomst te overzien. Planeet, mens en de weidevogels mogen niet lijden onder wat ik doe

respect
Neem de ander en jezelf serieus…..

Wees gul, eerlijk, respectvol, transparant en bescheiden. We zijn een nietig en klein radartje in de wereld, maar we kunnen wat we doen wel goed proberen te doen.

h_plezier….maar niet te veel!

 

humor, zelfspot en relativering vormen een belangrijk deel van mijn werk en mijn leven. Ook al proberen we alles goed en integer te doen, fouten zullen wij maken. Dat is ons lot als mensen. Dus laten we samen genieten en lol maken.

Els Kardol

 

Ik kan een heleboel, maar ook heel veel niet. Zingen is mij verboden en een triathlon, marathon of de Tour de France vind ik veel te vermoeiend. Gelukkig kan ik een beetje tekenen, weet ik veel van WordPress en Mailchimp, ben ik gek op design, ben ik analytisch sterk en kan ik heel goed luisteren (ook tussen de regels door). O ja, ik neem mezelf niet zo serieus. Daarom ben ik eigenaar van bureau kardol: een ongewoon bureau

 

Privé ben ik moeder van 2 dochters en baas van Boris, onze Roemeense zwerfhond en herder. Oh trouwens, ik ben ook actief in de plaatselijke politiek, want goed doen vind ik belangrijk.

 

Bel:    06-12714063

Mail:  els@bureaukardol.nl

wie is els kardol | bureau kardol